tot besluit

28 oktober 2012 - Home Sweet Home, Nederland

Tot besluit toch nog even vermelden hoeveel of we gereden hebben.

Dat is toch nog 4800 km geworden over zo'n 22 dagen, dus toch een flink eindje. Niets gehaast want we hadden per slot van rekening vakantie.

Het mooiste van de tocht:  DeHighway 12. En dan ook de hele weg, overal prachtige vergezichten, verrassingen, alles .  incl. Zion NP en Bryce NP.

Wat de grootste impact had:  De Miljon Dollar Highway,  met zijn haarspelbochten en dieptes zonder vangrail. En aan de andere kant zijn prachtige stadjes, zo uit de Victoriaanse tijd gestapt.

Aparte ervaring: Een stukje van de oude Route 66, niet te geloven dat ze daar zo'n 4000  km over reden met niets en dan ook niets om je heen.

Maar ook: de totaal andere cultuur en landschappen.

Nadelen: Het eten, dit was aan ons niet besteed, jammer.... al dat zoet !! , ander  nadeel:     De vliegreis, totaal toch bijna 14 uur, het lawaai van de motoren, het niet kunnen slapen en dan niet meer weten hoe je moet zitten.

Jammer dat er geen tijdmachine's bestaan waar je instapt en even later op de plaats van bestemming bent.

WellsTimeMachine

1. Joop en Jannie:
    29 oktober 2012
    Nou, nu maar lekker bijkomen, in alle rust en op elk moment kunnen nagenieten van alle mooie dingen die jullie gezien en beleefd hebben.
    Groetjes, J + J